تحولات منطقه

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی نوشت: توسعه روابط با عراق، که پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند.

سخنگوی وزارت خارجه: توسعه روابط با عراق، همواره در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌گزارش قدس آنلاین، اسماعیل بقایی ساعتی پس از ورود هیئت سیاسی ایران به ریاست وزیر امور خارجه به بغداد با انتشار نوشته ای به زبان عربی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: درود بر عراق بزرگ و برادر.به همراه وزیر امور خارجه وارد بغداد شدیم و پس از ادای احترام به فرماندهان پیروزی، با برادران عراقی خود، از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه عراق، دیدار و گفت‌وگو خواهیم کرد.

وی افزود: توسعه روابط با عراق، که پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر پیوند داده است، همواره در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند.

به‌گزارش قدس، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفری دیپلماتیک به بغداد با هدف گفت‌وگو با مقامات عالی عراق درباره توسعه روابط دوجانبه، بررسی تحولات منطقه و انجام هماهنگی‌های لازم برای مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب وارد پایتخت عراق شد و در بدو ورود با حضور در محل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به مقام این شهید ادای احترام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha